24 marca 2014

Google Adwords Partner

Dlaczego warto lub nie korzystać z usług partnerów Adwords.


Ostatnio miałem okazje przyjrzeć się pracy profesjonalnej agencji, która przygotowywała kampanię dla klienta. Tym razem byłem po stronie klienta.

Wynagrodzenie. System jest stworzony tak że google zależy na najwyższych cenach, klientowi zależy na największym ruchu i najniższej cenie. A partner niby obsługuje klienta ale tez zależy mu na dużych obrocie, czyt. wysokich cenach.

Po optymalizacji kampanii pod kątem ceny, okazało się że obniżyłem koszty reklamy 4 - krotnie. Prawie bez straty ruchu i pozycji. Choć jak wiemy z reklamy Prawie czasami robi różnicę.

I tak postanowiłem chwilkę usiąść i zastanowić się jak ten system można by poprawić. Jak go zrobić żeby klient nie był samotny i naprzeciw certyfikowanym partnerom i google. No i nic nie wymyśliłem w sumie ;)