25 marca 2014

Pies bez oczu i bez dupy


Oglądamy telewizje a tu pokazują psa jak w tytule, bez oczu i dupy. "Jakim trzeba być żeby zrobić coś takiego" komentuje moja. I tak się zastanowiłem. Kto to zrobił? Pierwsza myśl jacyś chorzy sadyści, pewnie ci sami co wymyślają jak ma przebiegać egzamin na prawo jazdy. No bo jaki chory umysł trzeba mieć rzeźby stworzyć coś takiego. Ale ważniejsze pytanie komu to przyniesie korzyść. Kto zyskał? Najohydniejsze rzeczy robione są nie dla jakiś piekielnych pobudek tylko, dla kilku złotych. Tak wiec raz jeszcze, kto zyska na krzywdzie tego psa? Schroniska, może jakaś organizacja która walczy o mój 1%. Zwłąszcza żę i czas na 1%. I rzekłem. "Bo my przez to ze na ślubie zamiast kwiatów karmę to mamy krew na rękach i oczy oczywiście".

I spodziewałem się raczej "Łojtam, łojtam". A jednak. Za 3 miesiące w cholernym upale (mam nadzieję) ponad setka głodnych ludzi modlących się "pić", nie będzie trzymała worków z karmą tylko książkę pod pachą ;)
Tak więc już wiecie zamiast kwiatków prosimy książki, książeczki.